Jak wyposażyć sklep z herbatami

strefa blogowa

Jak wyposażyć sklep z herbatami

Czas w którym dobra herbata była towarem luksusowym pitym od święta mijają. Widać po ilości otwieranych nowych herbaciarni. Być może jedna z nich będzie lub już jest Twoja. By taki lokal mógł funkcjonować z sukcesami, należy zadbać by wyposażenie herbaciarni przyciągało uwagę nowych i stałych klientów. To jak go odpowiednio dobrać oraz zaprezentować dowiesz się z poniższego wpisu.

Jakość podstawą sukcesu


O tym, że dobrej jakości herbata wie już prawie każdy. W związku tym warto wystrzegać się przed zatowarowaniem sklepu w herbaty z niesprawdzonego źródła. W celu szukania oszczędności lepszą praktyką jest zapytanie czy doświadczona hurtownia będzie chciała obniżyć dla nas koszty przy stałym zakupie od nich herbaty niż stawianie od samego początku na nieznanych importerów. Warto pamiętać, że na jakość zakupionych herbat ma wpływ również sposób w jaki będą one przechowywane w samym sklepie, dlatego bardzo ważnym jest zainwestowanie w dobrej jakości opakowania zbiorcze i detaliczne, które pozwolą zachować pełnie smaku i aromatu przechowywanych w nich herbat.

Ekspozycja towaru w sprzedaży stacjonarnej i internetowej


Ile sklepów z herbatą tyle pomysłów na sprzedaż. Zakładając sklep w tradycyjnej stacjonarnej formie warunkuje to, że asortyment musi zostać odpowiednio wyeksponowany. Wyposażenie herbaciarni, które należy zakupić w pierwszej kolejności to półki i lady, na których zagoszczą małe szklane czy metalowe opakowania, a także większe zbiorcze worki. W przypadku sprzedaży online najważniejsze są dobre jakości zdjęcia towarów oraz ich jasny i zwięzły opis. Jednak by klient mógł je zobaczyć należy zainwestować w dobrą reklamę i marketing. Warto wspomnieć również , że internetowy sklep może stanowić świetną zachętę do odwiedzenia sklepu stacjonarnego.

Nie tylko tradycyjnie


Wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa i rozwoju kultury picia herbaty coraz więcej osób może pozwolić sobie na poszukiwanie nowych smaków i aromatów poza dobrze znanymi i tradycyjnymi. Jako właściciel musisz zadbać by wyposażenie herbaciarni odzwierciedlało te potrzeby. Nie muszą to być bardzo ekstrawaganckie nowości kupowane w hurtowych ilościach. Zamawianie nawet małych ilości zupełnie nowego asortymentu może okazać się tym co utrzyma dobre relacje ze stałymi klientami, a także przyciągnie tych, którzy wcześniej nie odwiedzali Twojego lokalu. Jeżeli nie masz pewności czego oczekują Twoi klienci, nie bój się ich o to zapytać. Bez wątpienia docenią to, że wychodzisz na przeciwko ich potrzebom, a Ty dzięki temu będziesz wiedzieć czy lepiej kupić dla nich nowe kwitnące herbaty czy być może lepszym pomysłem będą ciekawy asortyment do parzenia herbaty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *